O nákupu
O nákupu
Níže najdete informace k nejběžnějším dotazům, týkajících se nakupování na webu www.sportovna.cz 1. Nákup je možný bez registrace, avšak s registrací získáváte následující výhody: Pohodlnější a rychlejší proces objednávání Už nikdy nebudete muset vyplňovat své osobní údaje a adresu pro zaslání zboží. Individuální akce a slevy Pro… Celý článek
Doprava a platba
Způsoby doručení a platby Osobní odběr Osobní odběr je možný s předem vytvořenou objednávkou na e-shopu. Jakmile pro vás na prodejně zboží připravíme, obdržíte od nás potvrzovací e-mail.Zboží pro vás bude na prodejně připraveno po dobu 3 kalendářních dní.Osobní odběr je možný na všech prodejnách v Rožnově pod Radhoštěm, Olomouci a Brně. Celý článek
Jak vyměnit zboží
Stručný návod krok po kroku Podrobné obchodní podmínky najdete zde. Výměna zboží do 30 dnů Vaše spokojenost a kvalita produktů je pro nás na prvním místě. Pokud vám z jakéhokoli důvodu zakoupené zboží nevyhovuje, můžete jej bezstarostně vyměnit až do 30 dnů od objednání. Produkty z… Celý článek
Jak vrátit zboží
Stručný návod krok po kroku Podrobné obchodní podmínky najdete zde. Vrácení zboží do 14 dnů Jako spotřebitel máte… Celý článek
Jak reklamovat zboží
Stručný návod jak reklamovat zboží. Celý reklamační řád naleznete zde. Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí nového zboží a 6 měsíců u použitého (testovacího) zboží. Celý článek
FAQ: Nejčastěji kladené dotazy
Neprošla mi platba kartou. Co mám dělat? V případě, že neprojde online platba kartou, zákazníkům zasíláme údaje na e-mail pro platbu bankovním převodem. Objednávku tak můžete uhradit tímto… Celý článek
Výhody pro Rožnováky
Jste z Rožnova pod Radhoštěm a blízkého okolí? Využijte výhody naší kamenné prodejny! Nabízíme vyzvednutí balíku ještě v den objednávky, přednostní vrácení peněz, vyzkoušení či rychlé výměny zboží. Při zájmu o nákup a vyzvednutí nebo vyzkoušení zboží na prodejně je… Celý článek