Jak reklamovat zboží
Stručný návod jak reklamovat zboží.
Celý reklamační řád naleznete zde.
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí nového zboží a 6 měsíců u použitého (testovacího) zboží.
Postup při reklamaci:
- Vyplňte reklamační protokol, který si můžete stáhnout ve formátu pdf zde a nezapomeňte do něj vyplnit svůj e-mail i telefonní číslo pro rychlejší komunikaci.
- Zasílaný produkt prosím očistěte od velkých nečistot.
- Zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození. Zboží můžete samozřejmě reklamovat i osobně na jedné z našich projen.
- Reklamované zboží nám pošlete spolu s vyplněným reklamačním protokolem na naši adresu (ne na dobírku, kterou nepřebíráme).
- Na vyřízení reklamace je 30 dnů a o jejím průběhu budete informováni emailem nebo telefonicky.
- Produkty z kategorie sportovní výživy, pracích prostředků a impregnace reklamovat nelze.
- Při vyplnění čísla faktury v protokolu již nepotřebujeme další doklad o zaplacení.
Adresa pro zaslání reklamace:
SPORTOVNA.CZ
odd. reklamace
Dolní Bečva 20
756 55, Dolní Bečva
Balíčky zasílejte pouze na naši adresu, ne do výdejních míst. V druhém případě je možné, že se vám zásilka vrátí zpět.
Osobní vyřízení reklamace:
Pro osobní vyřízení reklamace v Rožnově pod Radhoštěm, Olomouci a v Brně se můžete zastavit na jednu z našich prodejen. Seznam a adresu prodejen najdete tady. S sebou si vždy prosím vezměte vyplněný reklamační formulář, který si můžete stáhnout ve formátu pdf zde.
Vyřízení reklamace:
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
U zboží reklamovaného v sídle naší společnosti, začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na váš bankovní účet.