573 034 500
Po-Pá: 9.00-16.30 h
POTŘEBUJETE PORADIT?
+420 573 034 500
Navštivte naši blogovnu
rady, tipy, recenze Poslat dotaz
Naše
prodejny
Pro zobrazení oblíbených produktů se přihlaste
Váš košík je prázdný.

Jak reklamovat zboží

Stručný návod jak reklamovat zboží.

 

 

Celý reklamační řád naleznete zde.

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí nového zboží a 6 měsíců u použitého (testovacího) zboží.

Postup při reklamaci:

  1. Vyplňte reklamační protokol, který si můžete stáhnout ve formátu pdf zde a nezapomeňte do něj vyplnit svůj e-mail i telefonní číslo pro rychlejší komunikaci.
  2. Zasílaný produkt prosím očistěte od velkých nečistot.
  3. Zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození. Zboží můžete samozřejmě reklamovat i osobně na jedné z našich projen.
  4. Reklamované zboží nám pošlete spolu s vyplněným reklamačním protokolem na naši adresu (ne na dobírku, kterou nepřebíráme).
  5. Na vyřízení reklamace je 30 dnů a o jejím průběhu budete informováni emailem nebo telefonicky.
  6. Produkty z kategorie sportovní výživy, pracích prostředků a impregnace reklamovat nelze.
  7. Při vyplnění čísla faktury v protokolu již nepotřebujeme další doklad o zaplacení.

Adresa pro zaslání reklamace:

SPORTOVNA.CZ
odd. reklamace
Dolní Bečva 20
756 55, Dolní Bečva

Balíčky zasílejte pouze na naši adresu, ne do výdejních míst. V druhém případě je možné, že se vám zásilka vrátí zpět.

Osobní vyřízení reklamace:

Pro osobní vyřízení reklamace v Rožnově pod Radhoštěm, Olomouci a v Brně se můžete zastavit na jednu z našich prodejen. Seznam a adresu prodejen najdete tady. S sebou si vždy prosím vezměte vyplněný reklamační formulář, který si můžete stáhnout ve formátu pdf zde.

 

Vyřízení reklamace:

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

U zboží reklamovaného v sídle naší společnosti, začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na váš bankovní účet.